7 oktober 2010

Schemalagd vecka

Den här veckan har varit ganska planerad, 3 kiropraktorbesök (veckans sista kla 9.15 på lördag morgon, pust), gym och pilates ikväll, gym imorgon och sedan ännu en pilates på söndag. Det har också varit ganska stressigt på jobbet vilket verkligen känns i min rygg för det har blivit mycket sittande.

På lördag ska jag iallafall möte upp med Suss, det får väl bli på något ställe som inte är så terroristvänligt:-) så det ska bli verkligt kul. Steve jobbar som vanligt, 3:e lördagen nu. Han hade dock sagt till sin chef att det börjar bli lite väl mycket lördagar nu och sagt att jag börjar bli missnöjd (jag hade sagt att han kan skylla på mig om han vill). Hans chef hade så sagt att han kan ta både lördag och söndag nästa vecka men då är jag i Köpenhamn så inte mycket nytta där. Jag hoppas verkligen inte att schemat ser ut såhär 52 veckor om året. På hans förra arbetsplats sköttes baren av ett separat team så de behövde sällan bli involverade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...