31 oktober 2010

Söndagslättja

Söndagar är ganska deprimerande och de blir ju inte bättre när himlen är grå.

Iallafall så gick jag på Pilates kl 12 och efteråt tog vi bussen till West Kensington för att frossa i humous, halloumi och turkisk kebab på Best Mangal. Gud så gott det var, inte minst det saftiga brödet man får till sin humous. Som det brödfreak jag är så skulle jag kunna äta bara bröd.

Efter den sena lunchen tog vi bussen tillbaka, hoppade av vid elektronikaffären Currys där vi köpte en extern CD-drivenhet eftersom den på min laptop har gett upp och vi därför inte kan installera något på datorn. Vi hade också planerat att besöka Homebase och B&Q för att kolla kök- och toalettinredningar men de höll tyvärr på att stänga. Vi tänker gå dit imorgon istället efter mitt besök hos kiropraktorn. Vi är så nära slutet på vårt bostadsköpande nu att vi vågar börja planera nästa steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...