12 november 2018

Livet är spännande just nu ...

Naturligtvis hittade inte DHL min adress i fredags, fast man tydligt kan se att vår ingång är på baksidan av huset om man behagar använda Google Maps😡. Jag bokade ny leverans med mer detaljerad information och före kl. 8 på lördagen fick jag ett sms att leveransen hade bokats om. Det stod dock inte till vilken dag. Först trodde jag att de skulle komma på lördag men icke. Igår kollade jag på deras webbplats igen och då stod det att paketet skulle levereras på tisdag men när jag dubbelkollade i morse så ska det uppenbarligen levereas idag. Hoppas det hittar rätt den här gången och före kl 17 för annars är jag inte hemma. DHL är inte mitt val om jag kan påverka leverantör för det var samma elände ifjol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...