26 september 2011

Seen sommar

Så är man tillbaka i vardagen igen efter en intensiv helg i New Forest med både bröllop och vandringar i nationalparken. Vädret var superbt med sol och värme. Jag ska ladda upp bilder från helgen senare.

Det verkar som om värmen fortsätter med utlovade sommartemperaturer för åtminstone fem dagar framåt. Hoppas prognosen håller i sig för hela veckan, speciellt då min ena bror och hans flickvän kommer hit på torsdag och stannar över helgen.

På lunchen gick jag till elektronikaffären Computerworld och köpte en ny laptop, en Samsung, så nu är det gjort. Nu behöver jag "bara" få den inställd. Det här blir min första trådlösa dator i den här lägenheten så imorgon måste jag ringa vår internet-operatör för att få nödvändiga installationsanvisningar. Jag bävar, det är alltid ett jävla jobb att installera saker på datorn.

Idag blev det stekt chorizo-korv från Lidl (bara 1 g kolhydrat/100 g) med stekt riven blomkål. Enkelt, kryddigt och gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...