10 maj 2015

Söndagslättja i Richmond

Idag har vi fått njuta av fint väder här i London och det ska bli ännu varmare morgon, runt 23. Sånt gillas.

Min dag började emellertid på gymet kl 10. Jag hade satt väckarklockan att ringa kl 9 och det var verkligen nödvändigt för annars hade jag försovit mig. Efter en timmes tyngdlyftande kändes det desto bättre, det gör det alltid när man lyckats ta sig igenom ett svettigt träningspass.

Efter dusch och lunch som blev en sån här så tog jag bussen in till Richmond för att gå i affärer och komma ut i solen. Jag hittade inget "köpbart" så istället köpte jag en dagstidning och kaffe och satte mig i parken Richmond Green med många andra Londonbor och njöt i två timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...