28 september 2015

Mykonos - dag 5

Idag har vi haft en riktig slappardag, vi (läs jag) har mest legat och solat. Steve gjorde också ett par försök. På eftermiddagen gick vi på en promenad till en strand i närheten där vi åt en sen lunch. På vägen tillbaka tog vi en liten omväg där det i princip bara fanns 2 restauranger, fiskehamn och en fullvuxen sugga (hongris) som lugnt spankulerade omkring helt fritt. Det var den där rosa typen som vi har i Finland. Det irriterar mig att jag inte tagit med mig kamera eller mobil för det var en bisarr syn:-). När hon passerade oss hörde vi hur hon smågrymtade för sig själv.

Igår kväll tog vi det också lugnt, åt sent och sedan satt vi och kolla film på min surfplatta utomhus med några glas grekiskt vin. Det var en fantastisk kväll med en vacker fullmåne.

Sent from my Windows Phone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...