6 november 2021

Lite julshopping

Hejsvejs! Ligger på soffan med datorn på magen, nyduschad och trött i musklerna efter ett svettigt hemmapass med AMRAP (As Many Repetitions As Possible). Jag har också hunnit gå på min tidiga dansklass på gymmet, men den tränar snarare koordinationen än musklerna. Om några timmar blir det middag på den här restaurangen i Battersea som jag besökt en gång tidigare. Såg precis en kommentar om att de ändrat menyn och att den inte är lika bra som tidigare, typiskt😕.

I går tog jag bussen till det jättestora shoppingcentret Westfield i Shepherds Bush för lite julklappsshopping. Centret är massivt och man får lätt ihop till 10 000 steg om man räknar sådana.😏 Det blev jättemånga fynd, men ett par saker kom jag i alla fall hem med.

Ett stående inslag i mina besök till shoppingcentret är tapaslunch på Tapas Revolution.

3 av mina val från menyn fanns inte, men tillslut slog jag till med köttbullar ...
Och mört Iberico-griskött som tillagats långsamt, serverat med padroneppar. Jag lyxade också till det med ett glas rött, fredag som det var och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...