10 november 2009

Analkande dövhet eller selektivt hörande

Jag undrar ibland om jag håller på att få sämre hörsel, det verkar bli allt lättare att "slå dövörat till" när jag måste anstränga mig för att höra på någon eller något, eller så har koncentrationsförmågan helt enkelt minskat:-) Kanske jag har fått bullerskador av Steves snarkande?!:-). Jag hade konferenssamtal på telefon igår och det var verkligen jobbigt att försöka höra vad de 3 andra sade, speciellt när de ibland talade i mun på varandra och en hördes bättre än de andra. Konstigt nog satt han som hördes bäst i Gibraltar medan vi andra satt på två olika kontor i London.

Efter jobbet åkte jag och hälsade på Steve på sjukhuset igen. Han har nu fått färgen tillbaka i ansiktet igen och ser hur pigg ut som helst. I dag ska läkaren göra ännu en gastroskopi för att kolla om allt är ok och sedan beslutar han sig väl om Steve kan åka hem redan idag eller om det blir i morgon. Steves kompis Duncan kom också på besök efter jobbet. Dom är som två bröder dom där två:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...