25 november 2009

Senaste nytt

Senaste nytt om vår husköpsprojekt:-) När allt är klart, var än vi kommer att bo, kommer jag att skåla i champagne.

Idag besökte en bostadsförmedlar Steve i vår lägenhet och gick igenom "försäljningsstrategin". Även om de ännu inte har rätt att sälja vår lägenhet (måste vänta till 24.12) så kommer de att återvända för att ta foton på fredag och sedan sa hon att det kan hända att de första potentiella kunderna kommer på lördag. Hon fick våra extranycklar med sig. Om det sedan finns intressenter så får de ställa sig i kö. Det är sällan som "shared ownership"-lägenheter säljs av en bostadsförmedlare så jag kan tänka mig att det finns intresse, de som besöker förmedlare har oftast ganska bra med pengar men på detta sätt kan de få en bra lägenhet till vrakpris. Killen som skulle ha kollat lägenheten i kväll ringde och bokade om, han är lärare och måste jobba över för att hålla ögonen på kvarsittare:-).

Ikväll lyckades jag släpa mig till gymet för första gången på 1,5 vecka, det gjorde säkert kroppen gott:-) Har siktet inställt på att gå imorgon också. Arbetsbördan har sjunkit till normal nivå nu så jag kan lämna jobbet i god tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...