29 mars 2011

Fit for fight

Idag var jag på veckans andra body combat. De olika slagen och sparkarna börjar sitta ganska bra nu, så come on den som vågar:) Det är superbra träning för svetten rinner i floder. Det ska dock bli skönt med en paus imorgon då det istället är dags för en timmes sportmassage. Det är länge sedan nu och jag läääääängtar. Idag bokade jag också en romantiskt (åtminstone såg det ut så på bilden) restaurang till Steve och mig på fredag, vi firar nämligen 5 år tillsammans på självaste första april. Som tur är verkar inte vårt förhållande vara något skämt utan vi är still going strong. Det känns som igår som vi var på första daten, vart har åren försvunnit?!

3 kommentarer:

  1. kanske du skulle börja jobba som bodyguard i framtiden? Du kickar och slår förövarna långt iväg, så de aldrig vågar säga nåt ont i sitt liv.

    Grattis på förhand till er 5-årsdag, hoppas ni får många långa år tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er:)Hoppas ni får en mysig 5-årsdag. Många kramar från norra Sverige!

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha båda två för lyckönskningarna. Jag har stora förhoppningar på restaurangen. Fast, det är ju fredag och då är det inte mycket som kan förstöra mitt humör:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...