23 mars 2011

Nya skor

Under mitt gympass igår noterade jag till min förskräckelse att jag var den enda i klassen som hade svarta aerobicskor, alla andra hade vita/grå löpskor med färgade ränder. Jag hade blivit omodern utan att jag visste om det. Den här pinsamma händelsen måste naturligtvis åtgärdas, så idag rusade jag in på närmaste sportaffär och köpte ett par nya skor före mitt Body Attack-pass. De var på rea (i det här landet har de rea hela tiden) och både såg och kändes ok på fötterna.

Nå, den verkliga orsaken var att jag glömt mina andra gymskor i min väska en gång för mycket och de hade börjat lukta sur handduk. Eftersom de var av läder var maskintvätt uteslutet så det var bara att kasta dem. Glömska kostar:-)

1 kommentar:

  1. jag har de senaste fem åren tittat avundsjukt på andra som hade svarta gymskor, när mina är vita. Men jag kan vara stolt nu då över min modemedvetenhet och säga att i London används endast vita...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...