30 mars 2011

Masserad och klar

Idag var det då dags för min massage och gud så skönt det var. Massören hittade en par muskelknutar under skulderbladen men de mest spända musklerna sa hon att jag har på baksidan och sidan av benen. Hon visste inte ens hur hon skulle "komma in" för de var så spända. Hon berättade att hon under de senaste veckorna behandlat löpare som tränar inför ett maraton i vår men att mina benmuskler var mer spända än deras. Hmmm, hur blev det sådär illa på en gång?! Nu har jag iallafall bokat in ett nytt besök redan om några veckor. Bäst att smida medan musklerna är varma;-) Imorgon är det då partyparty på mitt jobb då vi ska fira sammanslagningen med företag B. I äkta engelsk stil så bjuds det på frukost, frågesport, champagne med mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...