11 juni 2011

-1

Idag vägde mig som vanligt efter mitt Body Attack pass och till min stora överraskning och glädje hade jag gått ned 1 kg sen i lördags och ligger nu på 61,2. Ett jättebra resultat med tanke på att jag drack ganska många glas vin i onsdags och till och med åt bröd i söndags på restaurangen (vem kan motstå ugnsvarmt bröd?!, inte jag:-). 3 kg kvar. Det är en sån skön känsla att inte känna hur fettet hoppar i otakt med resten av kroppen på mina gympapass längre och då har jag aldrig varit smällfet, men det krävs inte många extrakilon för att man ska känna sig obekväm. Gott har jag ätit den här veckan och bra har jag mått. Mina tillfälliga hjärtklappningar som jag kände i början av min diet är ett minne blott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...