29 juni 2011

100 pund skor

Här är dagens lunchfynd. Ett par sandaler med kilklack i korkmaterial och ett par ljuslila ballerinaskor i mocka, båda från Jones Bootmaker. Sandalerna har stretchremmar och känns mycket stadiga på fötterna. De är inte för höga heller så jag borde kunna gå längre sträckor (typ till bussen eller så;-)) utan några problem. Mockaskorna har små silverdetaljer runt hela skon och kändes också väldigt bekväma.

Båda skorna var på rea men slutnotan blev ändå nästan 100 pund tillsammans, men vad gör man när man inte kan välja?! Jag ursäktade mig med att skor från JB är av bra kvalitet så de lär hålla länge och jag har inte shoppat några dyra saker den här månaden. Jag hade med andra ord råd att unna mig. Dessutom, imorgon är det lönedag:-)

1 kommentar:

  1. Bra köp. Jag gillar också verkligen kilskor. Och om det är ett elegant tillfälle i dessa skor så bär jag några snygga tights till dem. Så att allt hänger ihop.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...