8 juni 2011

Läggdags

Så är det snart dags att krypa till kojs. Dagen har varit tämligen händelselös, jobb och sedan en timmes massage. Det känns som om jag är där varje vecka, så fort går tiden. Jag skulle verkligen inte ha något emot att få en djupmassage en gång i veckan, för det hinner bildas många nya knutar på två tre veckor trots att jag försöker stretcha.

Ser på diverse bloggar och online-tidningar att det är världens värmebölja i Norden med både temperaturer på upp till 30 grader och våldsamma åskväder. Här är det 18 grader och regn nästan varje dag. Typiskt nordiskt juniväder med andra ord. Den 25:e anordnas midsommarpicknick i Hyde Park för alla festsugna nordbor. Jag och Steve har planerat att delta för första gången men då krävs det att vädret är stabilt, och gärna över 20 grader.

Imorgon ska jag träffa min "fellow" Österbottning Mia efter jobbet. Ska bli jättekul att träffa henne igen och får "praat som fålk":-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...