29 juni 2011

Dålig simultanförmåga

Då är man trött när man inte orkar lyfta benet tillräckligt högt för att stiga upp på trottoaren! Det hände mig nu på lunchen. Som tur var hann jag ta emot mig innan jag helt stupade i marken och skämde ut mig fullständigt. En tjej såg vad som hände och på typiskt engelsk väluppfostrad manér frågade om jag var ok. Sådär går det när man inte fokuserar på det man gör:-)

Jag har också märkt när jag är ute på promenader och tänkt djupa tankar är att jag börjar gå långsammare och långsammare för att tillslut nästan stanna helt. Uppenbarligen kan jag inte gå och filosofera samtidigt. En annan sak jag har svårt för är att gå i affärer och "bara titta"...resultatet från dagens "tittande" får ni se senare:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...