11 juni 2011

Nya medlemmar i skosamlingen

Idag på väg hem efter gymet passerade jag skoaffären Barretts. Jag går sällan in dit av någon anledning men den här gången fastnade ögonen på hyllan med tygskor som reades ut. Man kan aldrig få för många tygskor, de är bekväma, någorlunda snygga (som tur är har vi inte klädkod på jobbet) och snabba att ta av och på. Jag provade nästan alla varianter som fanns innan jag valde ett par mörkgrå och blå/rödrandiga skor. Perfekta till allt.
Oj, nu börjar Wallander (svenska versionen) på BBC4. Det måste jag se. Jättelivad lördagskväll med andra ord:-) men så var jag ute igår och imorgon kommer Carola hit på sen lunch. Det ska bli så kul att träffa henne igen, vi har inte setts sedan hon flyttade tillbaka till London för några månader sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...