15 juni 2012

Fredag och fotboll

Underbart, fredag, och dagen till ära har solen visat sig nästan hela dagen, förutom ett intensivt skyfall vid lunchtid. Men det är glömt nu.

Gick på ett pass Body Conditioning före lunch och det kändes verkligen att jag inte har lyft tyngder på en vecka, så snabbt går det att tappa styrka om man gör ett uppehåll. Hur deprimerande är inte det på en skala?!

När jag kom hem vid tvåtiden satte Steve igång att steka fantastisk lax som vi åt tillsammans med bernaisesås (passar till allt:-) och coleslaw. Man blev ordentligt mätt efter det.
Ikväll har Steve och jag planerat att gå till vår lokala pub och äta middag och titta på matchen mellan Sverige-England. Det krävdes lite övertalning eftersom han skulle ha varit helt nöjd att sitta hemma och se matchen, men efter att ha suttit inom fyra väggar med jobb sedan jag kom från Berlin så vill jag se människor. Jag är ingen större fotbollsfan, speciellt inte när Finland aldrig lyckas kvala in, men tyckte att det skulle vara lite intressant att se den här matchen. Jag hoppas att Sverige vinner och sätter de lite för självsäkra och överbetalade engelska spelarna på plats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...