17 september 2013

Från regn till sol

Nu är väskan packad och taxin bokad...kl 4 ska den vänta utanför dörren. Usch, finns det något mer deprimerande än att resa tidigt på morgonen. Nå, jag brukar piggna till ganska bra när jag tvättat ansiktet och fått på mig kläderna.

Nu har jag jobbat undan det sista och om drygt en timme åker jag in till Putney där jag möter upp med min resekompanjon Svanhild för middag. Hon bor normalt utanför Birmingham så hon sover över hos oss i natt och så åker vi tillsammans till flyget.

Dagen har annars bestått av en timmes mördande gympass (Body Conditioning) och lunch som ännu en gång blev varma smörgåsar i ugn. Mumsfilibabba. Jag tog några skivor av formbrödet som jag bakade för några dagar sedan.
Det kan hända att det inte blir några fler inlägg förrän jag kommer tillbaka från Kroatien, såvida jag inte lyckas skicka iväg några inlägg från telefonen, vi lär dessutom ska ha Wifi i vår lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...