20 juni 2010

Söndagens ditt och datt

Vaknade ganska sent i morsen. Jag satt uppe och tittade på Victorias och Daniels bröllop ända fram till brudvalsen för jag kunde helt enkelt inte slita mig, så bra var det.

Efter en lugn start på morgonen gick jag till gymet i tid för dagens första VM-match i fotboll. På gymet får man lite paus från allt var fotboll heter för den enda sporten de visar på sina TV-skärmar för tillfället är rugby. Personligen föredrar jag rugby mot fotboll för det är snabbare och mer fysiskt, precis som ishockey. Jag gillar inte "svaghetssporter" som fotboll.

Dagens sena lunch och tidiga middag blev det här

Grillade kycklingbröst i ugn, linser, grönsaker och tomat.

När dagens sista VM-match spelades lyckades jag locka ut Steve, som sett ALLA VM-matcher hittills, på ett par drinkar till puben Cats Back vid Themsen, bara för att upptäcka att de hade en storbilds-TV som visade matchen mellan Brasilien och Elfenbenskusten!!! Det är helt omöjligt att undvika fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...