13 september 2010

Julflyget beställt

Idag bokade jag julflyget hem så nu är det klappat och klart. Priserna hade som tur var inte hunnit gå upp sedan jag kollade för två veckor sedan och Finnair var fortfarande det billigaste alternativet. Jag kollade inte ens på BA eftersom de troligen kommer att strejka över julen.

Steve kommer med i år också så det blir extra kul. Han är enda barnet i sin familj så han har känt sig lite tvingad att åka till sina föräldrar de senaste jularna. I år bestämde han sig dock helt plötsligt för att han ville fira jul i Finland och det välkomnar jag naturligtvis. Vi får fira nyår hos hans föräldrar istället. Nu hoppas jag bara att det blir en lika fin och vit jul som ifjol så att han får uppleva en riktig vinter. Senast han fira julen i Finland fanns det knappt något vitt på marken alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...