14 september 2010

Tisdagsmys

Idag har det regnat nästan hela eftermiddagen och kvällen men eftersom det är runt 20 grader så känns det enbart mysigt. Efter gymet gick jag via Waitrose och såg att de äntligen sålde levande musslor. Jag bad dem sätta deras sista musselpåse i kylen medan jag ringde Steve för att fråga om han kände för musslor ikväll. Det gjorde han naturligtvis.

När jag kom hem satte jag Steve att tvätta musslorna medan jag hackade en massa örter och det här är resultatet. Musslor är mycket billiga här i England och dessutom mycket hälsosam mat.

Inte dåligt alls för att vara första försöket och ingen av oss fick matförgiftning:-)

På jobbet idag har jag roat mig med att googla spahotell i England. Jag och Steve har nämligen lekt med tanken på en avslappnande spahelg i höst, det kan vi behöva efter all stress med "bostadsköp" och nytt jobb. Jag har hittat några förslag jag ska visa Steve imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...