19 februari 2011

Lördagens planer

Kom just hem från ännu ett Body Attack-pass. Tänkte först inte gå då jag ännu är lite förkyld, men passet är så kul att jag inte kunde hålla mig.

Innan jag gick till gymet drogade jag mig med en mugg Finrexin för att pigga upp mig. Jag planerade också att ta de lite enklare alternativen som alltid ges under passet, med mindre hopp och så, men väl på plats och med den medryckande musiken var alla sådana föresatser som bortblåsta. Jag är inte mycket för att ta den enkla vägen, speciellt inte på gym:-)

Nu har jag en timme på mig att göra mig klar innan jag åker iväg igen. Jag ska träffa Annika för en sen lunch/tidig middag halv fem på en pub i Hammersmith som heter Queens Head och sedan bär det av till Shepherds Bush Empire för lite headbanging, vi ska se svenska hårdrockarna Europe. Det ni:-)

2 kommentarer:

  1. nostalgitrip med Europe blir det säkert ikväll. Hoppas ni har kul.

    SvaraRadera
  2. Jo, stället var fullsmockat (och vi som trodde att vi skulle vara ensamma:-) och de lät som förr. Helt klart värt pengarna.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...