3 februari 2011

Oplanerad shopping

När jag var ute och köpte lunch i dag gjorde jag misstaget att ta en sväng in på Marks & Spencer. Tänkte jag bara skulle kolla in vårnyheterna, dessutom hittar jag sällan något på Marks and Sparks (fast det stämmer inte sedan de börjat hotta upp sina kläder).

Först hittade jag ett par svarta brogue-skor som jag sökt efter länge. De var tyvärr inte i äkta läder men beslöt mig för att göra ett undantag. Jag brukar normalt bara köpa skor i äkta läder, mocka eller tyg för att de formar sig bättre runt foten och andas.

När jag betalat fortsatte jag mot utgången. Då uppenbarade sig en randig tröja med häftig sned skärning framför mig. Den var för snygg för att lämnas kvar på hängaren. Hoppas nu verkligen att den passar också för jag orkade inte prova. Eftersom jag just lämnat kassan nändes jag inte gå tillbaka till samma utan gick till herravdelningen på andra våningen och betalade där:-)

Jag ska ta bild av mina fynd senare ikväll.

Ikväll är planen en riktig långkörare i gymet. Först ca 30 min styrketräning, åtföljt av en timmes pilates och som avrundning en timme Zumba. 3-in-1:-). Planen var först att gå på Zumba igår men det kom något mycket roligare i vägen (träffa en kompis) så valet var lätt:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...