28 februari 2011

Regn och rusk del 178

Helgens varma väder har bytts till regn och kyla, usch säger jag bara.

Nå, det passar bra till mitt måndagshumör. Och om jag inte var på tillräckligt dåligt humör så blev jag det garanterat när jag öppnade mitt brev med min "löneförhöjning" (delades ut på fredag men då var jag ledig). Fy fan vilket skämt!! Jag fattar inte hur de täcks kalla det löneförhöjning?! Jag var till och med tvungen att jämföra med förra månadens lön för att se om jag fått något över huvud taget.

Online-spelföretag borde minsann ha pengar men de går nog rätt ned i de högre chefernas fickor. Inte hamnar de hos oss vanliga "donare" inte som konstant får rätta till deras misstag, det är en sak som är säkert.

Jag tror nog att motivatinen är på fryspunkten för samtliga kollegor i mitt team.

Inte gjorde det humöret bättre att jag fick en släng av IBS också som kom och gick, kanske attacken berodde på ilskan över "löneförhöjningen". Jag släpade mig iallafall till mitt Zumba-pass efter jobbet för motion ska ju göra humöret bättre.

Det har verkligen varit den "perfekta" måndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...