11 juli 2011

Liten och mysig vigsel

Efter fem års funderingar och planerande blev då Mia och James ett "ärbart" par. Jag, Steve samt James kusin Spencer fick den stora äran och glädjen att delta. Vigseln skedde på "stadshuset" i Dartford, sydöstra England och var intimt och avslappnat. Det är något jag gillar med England, de är mycket mer lättsamma, trots att det handlar om "allvarliga" saker och är inte rädda för att dra ett skämt eller två för att lätta upp stämningen:-)
Om jag någon gång gifter mig tror jag också jag väljer att göra det i stadshuset och sedan ställer till med en brakfest vid ett senare tillfälle. Är inte mycket för att stå i centrum.
Vigseln över och allt gick som på räls, varken brud eller brudgum rymde (personalen låste dessutom dörren till rummet där vigseln hölls så de hade varit tvugna att klättra ut genom fönstret:-)
Fotografering när man står i motljus är inte att rekommendera:-)
Sen blev det härlig bbq hemma hos Mia och James. Perfekt grillat kött!!

Strålande solsken, god mat och svalkande drinkar, livet är underbart! En jättekul dag i mycket trevligt sällskap; jag vet inte när jag senast har skrattat så här mycket:-)

1 kommentar:

  1. Tack Asa och Steve for att ni delade var Big Day! Manga kramar fran Mia & James

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...