3 juli 2011

Slapp söndag

Vi har inte gjort många knop idag, är ofta slappa och slöa på söndagar och har svårt att komma oss för något. Kanske det är något som sitter i sedan disko- och nattklubbstiden när söndagar gick åt till att hämta sig från sena nätter och baksmällor:-)

Jag tog mig dock till gymet för en timmes Zumba vid 4-tiden, när nu Steve ändå skulle kolla på cyklingen. Jag har inte varit på söndagens Zumba tidigare och hade inte stora förhoppningar när jag märkte att ledaren var östeurope (de är inte de mest spralliga personerna, lika lite som vi finnar är det:-)) men jag blev positivt överraskad. Hon var riktigt bra och det var full fart från början till slut.

Efter gymet gjorde jag biffar med fetaost av malet nötkött. Till biffen åt jag smält ost och stekt bacon samt sallad, ett par körsbärstomater och kokt sparris. Mums. Det blev 5 biffar så jag har ett par luncher och middagar fixade. Jag gjorde också coleslaw tidigare under dagen men lyckades glömma bort den när det väl blev matdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...