26 december 2011

Juldagen

Igår kom min bror Owe och hans familj hit och stannade över natten för att fira jul på "engelskt sätt ", dvs den 25:e:-) Då blev det julklappsutdelning igen. Min guddotter Sara hade fått så många julklappar på julafton att hon inte ens hunnit leka med dem alla och då är det bra att spara några till senare också.
Hon tyckte det var mest spännande med själva utdelningen.
Jag hade köpt en verktygsback i trä med både hammare, skruvmejsel, skiftnyckel, skruvar och muttrar samt spikar. Jag tyckte det skulle vara bra för henne att börja lära sig att hantera verktyg i god tid för framtida kojbyggen, som ju är en del av uppväxten när man är från landet:-)

Jag hade inte sett Sara sen i somras men hon hade verkligen växt och höll igång och pratade non-stop. Ett riktigt duracell-batteri och inte en enda sur min under hela besöket:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...