22 december 2011

Julrenovering

Nu sitter jag hos frissan för att färga min utväxt och klippa bort ca 5 cm av mina torra toppar. Min hårkvalitet tillåter tyvärr inte att håret blir längre än till axlarna, så jag är evigt svartsjuk på de med tjockt långt hår. Före frissan gjorde jag mitt årliga tandläkarbesök. Mindre kul:-) Tandläkaren behövde dock inte ta till borren utan allt såg bra ut. Jag har en eller två begynnande hål men de har inte förändrats sedan mitt förra besök så de behöver inte åtgärdas, än. Han bara skrapade tandsten och sedan var jag klar. Nu kan jag börja njuta. Annar ser jag ut som om jag supit 7 dagar i sträck o ätit översalt mat för jag har värdens påse under ena ögat som nästan går ned till halva kinden. Orsaken är inte ovanstående utan vår katt Elvis. Igår råkade jag peta mig i ögat efter att jag klappat honom och det tog inte många minuter innan ögonen svällde upp. Jag klarar mig ok bara jag håller ansiktet från hans päls. Men då han är så söt:-( Nå, får äta allergimedicin medan jag är hemma, det hjälper någorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...