31 maj 2012

Tidigt ute

Nyss hemkommen efter ännu ett underhållande Pilates-pass. Han har sådan humor vår franska instruktör och idag var han riktigt på hugget, lägg då till hans starka franska accent:-)

Efter gymet uträttade jag ett par ärenden i shopping-centret och lyckades till och med hitta två julklappar! Jag brukar vara tidigt ute med mina julklappsköp men det här var tidigt till och med tidigt för mig. Jag tänkte emellertid att det är bättre att köpa nu när jag stöter på bra grejer, än i november/december när man måste köpa och naturligtvis inte hittar nått och dessutom säljs allt till överpris.

Igår var Steve och ett par av hans kompisar till samma cykelaffär som vi var till i söndags, den här gången för att lyssna till en dansk ex. cyklist som berättade om sin cyklistkarriär och signerade sin nya bok. Hans karriär fick dock ett abrupt slut när han blev fast för doping. Det verkade dock inte ha påverkat honom alltför negativ för istället etablerade han sitt eget cykelteam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...