5 juli 2013

Soligt och skönt

Ääääntligen har värmen kommit till oss och den verkar stanna i åtminstone en vecka. Jag var ute och gick en timme på lunchen och hann redan få lite färg. Solen är verkligen stark här i England men så ligger vi ju ganska långt söderut också.

Imorgon blir det BBQ hos Mia och James i Gravesend och det ser jag fram emot. Måste bara komma ihåg att sätta på mig solskydsfaktor och ta med en keps eftersom jag bränner mig lätt på huvudet. Jag har ju inte Steves tjocka lejonman precis.

Snart ska jag till Nina och Andrew, som bor alldeles i närheten, och få instruktioner i hur man vattnar deras trädgård. De ska ut och resa några dagar och de behöver någon som kan (försöka) hålla liv i deras tomatplantor:-) När det ska bli så här hett så behöver verkligen trädgården vattnas.

Jag lyckades få Steve att gå med på några AW-drinkar ikväll. Det finns en pub här i närheten som ligger alldeles vid Themsen vilket är perfekt när vädret är så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...