29 juli 2013

Pandora

I julas fick jag ett Pandora-armband som man ska samla berlocker till av mina föräldrar. Hittills har jag bara tre men när jag och Steve väntade på flyget från Heathrow så passade jag på att köpa de två berlockerna till höger, en resväska (för att jag älskar att resa) och Big Ben (för att jag bor i London). När vi var i Vasa förra veckan gick jag in till en smyckesaffär och frågade om de hade något som var typiskt för Finland ... som en Koskenkorva-flaska, Nokia-telefon eller isbjörn. Tyvärr så verkar Pandora inte anse att det finns en tillräckligt stor efterfrågan på Finlandsspecifika berlocker (skulle jag turista här skulle jag köpa en som minne), men jag hittade tillslut en snögubbe som fick duga.

De har öppnat en Pandora-affär i Wandsworth shopping center nu också och jag sa till Steve att dit kan han börja gå när han känner att han vill visa mig sin uppskattning:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...