18 april 2014

Glad Påsk

Glad Påsk på er alla. Här i London märker man inte av att det skulle vara någon större helg. 95 % av affärerna är öppna och gymet lika livligt som vanligt. Jag gick på ett Body Pump-pass i morse och det var alldeles smockfullt så uppenbarligen passar inte alla på att åka iväg någonstans. De flesta av mina pass den här helgen går också så det blir nog troligen ett besök både på lördag och söndag. Vi åker ju till Island nästa onsdag och då blir det några slappardagar.

Måste bara visa en bild på min fantastiska sallad som jag gjorde igår. Mat behöver inte vara invecklad för att vara god. Jag stekte ett kycklingbröst som jag strimlat och åt det med isbergssallad, körsbärstomater, oliver (min nya last), fetaost, avokado och salladslök. Över hela portionen så ringlade jag massor av caesardressing.
Om en halv timme bär det iväg till Waterloo för att träffa Carola. Vi ska lyxa till det med Afternoon Tea och bubbel dagen till ära. AT hålls i hotellet Marriott och på bilderna har det fantastisk utsikt över Themsen. Sämre kan man ha det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...