20 april 2014

Påsktapas

Enligt de bloggar jag läser så verkar ni har haft en solig dag i Norden, här har det varit grått och regnigt. Det har egentligen inte gjort mig något för jag har haft jobb att få undan och motivationen skulle inte ha varit den bästa om det varit 20 grader och sol utomhus.

Jag vaknade iallafall pigg som en mört redan kl. 7 och kl. 10 var det dags för ett Body Pump-pass på gymet, mitt tredje för veckan. Det kändes riktigt bra och jag tror att snart kan jag öka på vikten på vissa av rörelserna.
Igår var Steve och jag till en spansk tapasrestaurang för en liten "påskmiddag". Restaurangen heter Salvador & Amanda och ligger i Covent Garden.
Själva restaurangen låg nere i källaren och var hur mysig som helst.
Menyn bestod av en massa godsaker men tillslut valde jag ostar, vitlöks- och chiliräkor, chorizosallad och...
stekt gädda med kaviar och en mustig tomatsås. Vi var helt nöjda med rätterna även om vi nog inte skulle betalat fullt pris (nu betalade vi 50 %). Vi kommer nog säkert att gå dit igen ... när de har 50 % rabatt igen:-)
Nej, nu ska jag återvända till lite mer jobb, tänkte jag skulle leverera ännu en text ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...