11 mars 2010

Snart är helgen här

Besökte gymet efter jobbet och nu har jag just ätit en sen middag som bestod av pestopasta med rökt lax och torrostade nötter samt kokta grönsaker. Jag är inne i en pestopasta- och laxperiod nu och skulle kunna äta det morgon, middag och kväll. Laxen är dock ganska salt så jag skulle ha världens påsar under ögonen efter några dagar. Det är ett säket tecken på att jag ätit för mycket salt. Imorgon bär det av till Steves föräldrar som bor i Bognor Regis som ligger på sydkusten, inte alltför långt från Brighton. Det är alltid kul att komma ut på "landsbygden".

Hans föräldrar har bil så de brukar kuska oss runt till olika ställen i närheten så att vi inte ska bli för uttråkade:-). En av mina favoritplatser där heter Arundel som är en liten stad med anor från romartiden. Staden är belägen runt ett välbevarat slott som härstammar ända från medeltiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...