31 mars 2010

Min shopping

Här är ett foto över mina fynd på Gap. De har rea ofta och orkar man vänta ett par veckor så kan man ofta köpa plagget man suktar efter till halva priset.

Svart kofta, två randiga tröjor, ett par pyjamasbyxor, en t-shirt och en väst, mest mysklädermed andra ord.

Nu är det snart dags att börja packa väskan för imorgon. Tåget går från Paddington station vid 10-tiden på morgonen. Hoppas, hoppas att vädret kommer att vara ok, men enligt väderleksrapporten så ser det dåligt ut:-(

Men, väderleksprognoserna kan ha fel, speciellt i det här landet, så mitt i allt blir det strålande solsken varje dag. Och, om det regnar kan man ju alltid sitta på en pub och mysa.

2 kommentarer:

  1. hoppas ni hade en trevlig påskresa med massor av sol och värme. Just hemkommen från min resa i Italien, härligt med ingen snö förutom på bergstopparna långt borta, maten och gästvänligheten. Nu ser jag fram emot min London-resa i maj, det är alltid årets höjdpunkt.

    SvaraRadera
  2. Du hade säkert behagligare semesterväder än oss:-) Det är dock otroligt skönt att bara komma bort lite.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...