11 oktober 2011

Renovering och husmanskost

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så hittade vi äntligen kakel till vårt badrum så nu kan hantverkarna komma...eller när allt har levererats. Jag bävar för leveransen eftersom produkterna levererade så långt som till ytterdörren men sedan får man bära upp dem själva för att förarna inte ska skada sig, stackarna. Vi bor på tredje våningen och jag tror att varken duschkabin, toalett eller kakel är särskilt lätta.

Middagen blev redig husmanskost, kållåda (har gett receptet tidgare). Jag knaperstekte också en förpackning med bacon och lite champinjoner för att få lite extra smak och det blev jättegott. Det syns bara bacon och kål på bilden men det fanns också ett redigt lager köttfärs i mitten. Fine dining i all ära men husmanskost smakar ändå bäst i det långa loppet.

1 kommentar:

  1. Hejsan, det skulle vara kul att följa ert renoveringsprojekt! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se.
    Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...