3 augusti 2013

Finlandsfynd

Här kommer lite foton av min shopping, förutom de obligatoriska produkterna som kryddor, grillkorvar och Oltermanni-ost.

Först ut är min jättebilliga tröja från Kappahl, 3,75 euro.
På Indiska hittade jag de här bekväma skorna. Jag har sökt liknande i London men inte hittat några med stängd tå, något som var kravet så att jag kan använda dem längre in på hösten.
Jag slog också till med en DVD med den finska komedin "Kumman kaa" som handlar om två kvinnor och deras festande och jakt på män. Den ena jobbar som svenskalärare och den andra som skolsköterska. TV-serien har några år på nacken men den är riktigt rolig, något som man inte kan säga om många finska komedier som är lite "överiksi" och förstås endast av finnar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...