17 januari 2015

Teater, teater, teater

Trevlig lördag på er. Jag har precis bytt om till träningskläder inför dagens första gympass, Body Attack. Kan inte precis säga att jag ser fram emot passet för det är extremt jobbigt, men det känns otroligt skönt efteråt när kroppen fått ta ut sig riktigt ordentligt och pumpar ut endorfiner. Om man inte svettas under träning så gör den ingen nytta eftersom kroppen inte får jobba tillräckligt. Danspasset 1,5 timme senare är desto mer njutningsfullt, såååå kul och man njuter från början till slut medan svetten rinner. Dansläraren introducerade 3 nya dansrutiner förra veckan till låtar som jag gillade så det ska bli kul att lära sig dem, vilket nog lär ta ett antal lördagar.

Igår spenderade jag en del av kvällen med att söka efter intressanta pjäser/musikaler och kvällens skörd blev dessa.

En komedi, The play that goes wrong.
En musikal, The lion king, som jag velat se i ett antal år nu
Och dansshowen, Stomp.
Tänkte jag skulle leta efter ett teaterdrama också för att täcka alla typer av scenunderhållning.

Ikväll blir det restaurangbesök i posha Knightsbridge. Vi kommer att testa en restaurang som heter The Rib Room Bar & Restaurang. Vi har naturligtvis hittat ett bra restaurangerbjudande för aldrig att jag skulle betala 19 pund för en vanlig räkcocktail till förrätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...