12 maj 2016

Melodifestivalsnacks

Sitter och tittar på den andra semifinalen i   Melodifestivalen och äter hälsosamma snacks (oliver och hemlagade salamichips) och dricker torr cava. Mums. Steve har tagit sin tillflykt till puben med ett par kompisar, han är helt ointresserad av spektaklet😊.

Idag har vi haft ännu en fantastisk dag, varm och solig för det mesta. Jag hade "vilodag" idag vilket innebar att jag bara gick på en timmes Pilates, så ett par timmar senare gick jag också min entimmes runda för att få lite solbränna. Det tar på extremt bra här. Imorgon ska det också bli fint väder men sen sjunker temperaturen igen till helgen. Suck.

Vill ni göra salamichipsen så köper ni bara färdigskivad salami, placerar dem på bakplåtspapper och in i 200 C ugn i ca 7-8 min. Låt dem svalna och njuut!

Nej nu luktar det som om något har hänt i kattlådan ... tror det var det som Busen försökte meddela till mig när han satte sig framför soffan och spände ögonen i mig:-)

Sent from my Windows Phone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...