14 maj 2010

Äsch

Jag hade planerat att gå på gym idag efter jobbet men var så försjunken i kvällstidningen att jag glömde stiga av och fortsatte ända till nästa station som ligger i Putney. För att få liiite motion iallafall så gick jag hem vilket tar ca 30 min. Jag tog även en sväng via H&M och hittade en snygg svart topp, samma som jag såg på Suss förra helgen:-) Jag kommer dock inte att använda den när jag träffar henne för det är så pinsamt när man ser ut som vandrande kopior. Vi har ganska likadan smak och ofta har vi haft, om inte exakt samma kläder, så samma färg och stil när vi träffats:-)

Nu är det dags för Steve och mig att ta bussen till West Kensington och ishockey-VM, men först tänker vi äta middag på Best Mangal, det är ju 5 dagar sen sist trots allt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...