23 maj 2010

Söndag i solen

Svanhild åkte tyvärr tillbaka hem vid ettiden, hon skulle gärna ha fått stanna längre, men före det hann vi med en uppiggande promenad längs Themsen till Putney. När jag sagt hej då till Svanhild vid tågstationen gick jag hem och packade en "beachväska", fast för parken, och gick till Spencer Park ett par timmar. Det var varmt men en jämn bris gjorde att det inte kändes alltför olidligt och med en solskyddsfaktor på 25 så klarade jag mig från att bränna mig. Steve, som blir papparkaksbrun på 20 minuter, men hatar värme, har suttit inomhus hela helgen:-)När det är varmt har jag aldrig någon större matlust så jag skippade lunchen och åt en sen lunch/tidig middag istället med kall, rökt makrill, tomat, couscoussallad, grynost och brysselkål. Gott, färggrannt och enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...