22 maj 2010

Sommar, sommar, sommar

Nu har värmen anlänt och ska iallafall hålla i sig över helgen, vilket är det viktigaste, på veckan sitter man ju ändå på kontoret från morgon till kväll.

Idag kommer min kompis Svanhild hit från Birmingham och kvällen är redan bokad med både middag på nordafrikansk restaurang och stand up comedy på puben The Bedford i Balham. Före hon kommer tänkte jag att jag skulle ta mig till gymet för veckans tredja och sista session. Jag steg upp redan kl 8 för att ha två timmar på mig att vakna till, vill ju inte chocka kroppen med hård fysisk träning redan från tidig morgon:-). Jag är inte speciellt morgontrött men skulle tyvärr aldrig kunna, som många andra, stiga upp kl 6 eller tidigare för att träna en timme före jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...