29 maj 2010

Förberedelser

Dammtorkning, check, gymet, check, förberedelse av kvällens middag, påbörjad, dammsuga, det får Steve göra. Det är regnigt idag och då passar det verkligen med middag ikväll med Eurovisionsfestivalen i bakgrunden. Skulle vädret ha varit lika härligt som förra helgen så skulle inget ha fått mig att stanna inomhus utan då skulle jag nog ha suttit på en picknick i parken med bubbel. Nu blir det bubbel inomhus istället. Livet blir så festligt som man gör det.

Efter gymet gick jag och köpte en stor efterrättsskål på Sainsbury eftersom jag saknade något i rätt storlek. Steve har nu fått gå och byta den eftersom jag upptäckte att en bit hade slagits ut. Jag är hopplös med sånt där, jag köper först och kollar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...