26 november 2011

Lillajulmiddag

Ikväll är vi ett gäng som ska åka in till Richmond och äta och dricka gott på Cirrik. Det är ju iallafall lillajul och då tycker jag att man kan festa till det lite. Mia och James kommer att sova över hos oss för de bor i helt "fel" riktning från oss, nämligen sydost, och det är ingen vits att stressa med tåg eller taxi för att ta sig hem efteråt. De sista tågen går dessutom redan vid 12-tiden.

Jag fick en mindre chock tidigare idag när jag såg att de ringt från Cirrik och lämnat ett meddelande där de sa att de bara ville bekräfta vår bokning på 2(!) personer, inte 7 som jag bokade, och har bekräftelse för. Jag ringde genast tillbaka och kom efter några försök fram. Allt verkade dock ha varit ett misstag från deras sida. Puh...kommer dock inte att kunna pusta ut helt innan vi är där och ser att allt är i ordning.

Nu är lägenheten städad, lite fler julpynt framplockade och helgen kan börja!

Trevlig lillajul!

2 kommentarer:

  1. hoppas ni hade en riktigt trevlig lilla jul, Richmond som ju är så fint, kunde tänkas bo där.

    SvaraRadera
  2. Kvällen blev superlyckad och jo, Steve och jag fantiserar också om att bo där...när vi vinner på lotto:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...