28 juni 2014

Lite glamour en regnig lördag

Har just landat hemma efter en timmes Body Attack. Om drygt 30 min ska jag dit igen för veckans gymhöjdpunkt, Dance. På väg hem från gymet gick jag in på TK Maxx och kom därifrån med ytterligare 2 gymtoppar. Nu tror jag att jag har tillräckligt med gymkläder för några år framåt. Jag har varit svältfödd på överdelar under många år, alla har varit figursydda vilket inte passar min figur, och nu när hängarna plötsligt är överfulla av toppar med A-skärning kan jag inte hålla mig. Vem vet hur länge modet håller i sig liksom.

I torsdags sade jag till Steve att på lördag vill jag äta på något fint ställe, klä upp mig lite och få lite glitter och glamour. Det var typ i samma veva som jag såg ett erbjudande om tre rätter och en champagnecocktail på restaurangen Criterion alldeles bredvid Piccadilly Station;-). Sagt och gjort, bordet är bokat till 19.30 ikväll och jag ser speciellt fram emot att se restaurangens indredning och framförallt tak som lär ska vara något alldeles extra. Criterion öppnade sina dörrar redan 1874 och det sitter säkert mycket historia i dess väggar och gyllene tak.
http://www.thecattylife.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...