7 juni 2014

Mera bokning

Godkväll i stugan, hoppas ni har haft en bra dag. Här har solen skinit mest hela dagen förutom några hårda skurar på morgonen. Dagen har som vanligt innehållit två gymbesök, först en timmes mycket svettig Body Attck med intervallträning följt av ett härligt danspass 1,5 timme senare, även det svettigt.

Idag har också Svanhild och jag bokat vårt hotell i Istanbul. Det ligger alldeles nära Taksim square, det stora torget, och huvudshoppinggatan och är nybyggt. Hotellet heter Taksim House och verkar vara hur fint som helst och bra enligt feedbacken. Det var inte speciellt dyrt heller. Så, nu är allt bokat. Imorgon tror jag att jag ska gå och köpa en guidebok.
Ikväll blev middagen räkor som jag doppade i hemgjord majonnäs. Den här gången smaksatte jag den med hackad färsk dill. Smaskens.
Nu börjar ett av de senaste avsnitten av Wallander på BBC 4. Steve hade hoppats att det skulle vara den engelska versionen så att han skulle slippa att läsa undertexten. Lat:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...