12 augusti 2011

Ahhhh fredag

Äntligen två dagars ledighet. Det börjar bli extremt svårt att åka in till jobbet nu när jag vet att det snart är slut på "kuskandet" fram och tillbaka. Mina kollegor känner likadant. För att jag inte skulle få en för lätt första vecka efter semestern så såg min chef till att vara på jobbresa i två dagar så jag har skött ruljansenoch sett till att mina kollegor har haft jobb...till deras stora glädje:-)

Nästa punkt på dagens to do-lista står fredagsdrinkar med min kompis Tina. Vädret är molnigt men det är varmt och skönt så vi har planerat att antingen gå till Tattershall Castle vid Embankment Station eller om det skulle börja regna till Gordons Wine Bar också bredvid tunnelbanan. Det ska verkligen sitta bra med några drinkar och gott sällskap nu efter en lång och minst sagt turbulent vecka.

Föresten så vägde jag mig i morse och hade gått ned till mitt senaste personbästa igen, 59,5 kg så nu är det bara att köra på igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...