23 augusti 2011

Nedvarvning

Idag har vädret varit minst sagt skit, det har regnat från morgon till kväll även om det varit varmt. Sådana dagar är naturligtvis perfekta för gymbesök och ikväll var jag både på body combat och pilates. Det passade ganska bra att få ut aggressionerna på combaten efter en dag på jobbet med jobbiga kollegor som för det första inte gör det jobb de betalas för (och kommer undan med det eftersom de hålls om ryggen av lika idiotiska chefer) och sedan är det jag och min andra kollega som hamnar att reda ut allt. Jag börjar tappa tålamodet. Tur att det inte är långt kvar nu innan jag slipper bekymra mig om andras deadlines. Jag tycker synd om hon som ska ta över mitt jobb, men jag är sååååå glad över att kunna skyffla över problemen på henne:-)

Nå, anyway, jag var hemma från gymmet kvart före nio och rörde ihop en bröddeg och medan den gräddade så hoppade jag i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...