20 augusti 2011

Lördag på stan

Igårkväll träffade vi våra kompisar Mia och James på middag i city. Jag hade bokat bord till den italienska restaurangen Bellaria Restaurant and Wine bar som ligger 5 min promenad från Oxford Street. Jag har besökt restaurangen ett par gånger tidigare så jag visste att maten och servicen är enastående och de gjorde oss inte besvikna.
Redo att hugga in på förrätten, träplanka med olika korvar för Mia och mig. Karlarna såg riktigt avundsjuka ut:-)
Den grillade havsabborren som jag valde till huvudrätt var helt perfekt! Vi åt och njöt i flera timmar innan vi gick över till puben mittemot för ytterligare ett par drinkar (så praktiskt:-). En lördag helt i min smak, god mat med goda vänner.
Ett band som "slagit upp" sina instrument vid Oxford Circus tunnelbanestation. Mysigt med live musik.
En annan kille satt och trummade på andra sidan gatan. Det är uppenbarligen en lönande plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...